فروش مرغ و خروس محلی | خرید سیاه در تهران

قیمت مرغ و خروس محلی
فهرست مطالب

اگر قصد شما خرید مرغ و خروس زنده با قیمت مناسب است کافیست با یک تماس تلفنی تعداد، نوع (ماشینی یا محلی) و آدرس مورد نظر خود را به همکاران ما در مجموعه دام سبز اعلام کنید. کیفیت بالا و قیمت مناسب از مهمترین اهداف این سایت در عرضه انواع طیور زنده به عزیزان تهرانی است. به جز این موارد موجود بودن خروس سیاه برای قربانی نیز سبب می شود تا خریداران به راحتی بتوانند بدون مشکل سفارش خود را از طریق تماس با شماره تلفن 09192085153 ثبت کنند.

خرید مرغ زنده محلی

مرغ زنده

راهنمای خرید مرغ و خروس محلی در تهران به مناسب ترین قیمت روز

برای خرید مرغ و خروس زنده به قیمت مناسب باید به مرکز فروش دام و طیور مراجعه نمایید. وقتی یک محصول از مرکز تولید آن خریداری می شود دیگر درگیر واسطه نشده و نرخ‌ها واقعی و مقرون به صرفه است. تمام مبادلات در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد و شما این امکان را دارید تا مرغ زنده یا خروس زنده را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید. از سوی دیگر می توانید در مورد قیمت نهایی مرغ و خروس با تولیدکننده ارتباط بگیرید. در سایت دام سبز قیمت محصولات به صورت روزانه در نظر گرفته می‌شود بنابراین درگیر هزینه های اضافی نخواهید شد و می توانید محصول مورد نظر را به قیمت روز خریداری نمایید.

 

جهت اطلاع از قیمت گوسفند زنده در تهران کلیک کنید.

 

فروش مرغ و خروس زنده سیاه

قیمت خروس سیاه برای قربانی

در این مجموعه یکی از شرایطی که در اختیار شما قرار می‌گیرد سفارش تعداد زیاد مرغ و خروس زنده بدون نیاز به صرف وقت زیاد و عدم نیاز مراجعه حضوری است.

همینطور این امکان را خواهید داشت تا مبلغ مورد نظر را هنگام تحویل مرغ و خروس زنده به صورت پاک شده پرداخت کنید. تضمین سلامت مرغ و خروس زنده از مهمترین اهداف مجموعه ما محسوب می شود. کیفیت تمامی پیش از عرضه بررسی شده و به هیچ عنوان مرغ و خروس نامناسب برای شما ارسال نخواهد شد. در صورتی که قصد شما خرید مرغ و خروس زنده به تعداد زیاد است، ارسال به صورت رایگان بوده و این موضوع سبب می‌شود تا بخشی از هزینه ها کاهش یابد. البته در این مرکز امکان خرید حضوری نیز وجود دارد.

شماره تماس جهت اطلاع از قیمت خروس محلی و ثبت سفارش خرید:

معرفی مهم‌ترین خدمات این مرکز فروش مرغ و خروس زنده در تهران

اگر خرید مرغ و خروس زنده برای شما جهت نگهداری یا قربانی با چالش هایی همراه است، نگران نباشید چرا که با یک تماس می‌توانید خرید خود را انجام دهید. در مجموعه ما یک سری خدمات به صورت دائم عرضه می‌شود که خوشبختانه با رضایت بالای 95 درصدی از سوی مشتریان همراه بوده است. تمامی مرغ و خروس ها در مجموعه ما پروسه واکسینه شدن را پشت سر گذاشته اند و هیچ نگرانی از بابت آلودگی ندارند. از سوی دیگر فروش مرغ و خروس سیاه و رنگی در انواع مختلف را در نظر گرفته‌ایم تا مشتریان مختلفی بتوانند اقدام به خرید نمایند.

یکی از خدمات مهمی که در اختیار مشتریان قرار می گیرد، تحویل و ذبح کردن درب منزل به همراه قصاب بوده که در کمتر از دو ساعت انجام می شود. شرایط خرید مرغ و خروس زنده یک روزه تا بالغ برای شما فراهم شده است تا طبق نیاز خود بهترین تجربه خرید را داشته باشید.

بابت پرداخت هزینه خرید مرغ و خروس زنده نیز نگران نباشید، دستگاه کارت خوان سیار همراه با محصول و البته قصاب ارسال می‌شود تا به راحتی بتوانید هزنیه را پرداخت کنید. در این مرکز شرایطی در نظر گرفته ایم تا ارزانترین قیمت خرید مرغ و خروس زنده را برای شما فراهم سازیم.

شرایط به صورتی است که بتوانید مرغ و خروس نژاد دار را نیز با قیمت مناسب خریداری کنید و نگران هزینه ها نباشید. در صورتی که شاغل هستید و یا فرصت کمی دارید پاک کردن و تکه تکه کردن مرغ و خروس توسط قصاب انجام می شود به این ترتیب می توانید محصول مورد نظر را به صورت بسته بندی شده و منظم تحویل بگیرید. در این مجموعه عرضه طیور زنده با بهترین قیمت روز در اختیار شما قرار می گیرد. این موضوع سبب می‌شود تا در وقت و انرژی شما صرفه جویی شود.

قیمت خروس محلی | خرید مرغ و خروس زنده

قیمت خروس زنده

به طور کلی تعیین قیمت خرید مرغ و خروس زنده به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمتی که از سوی نهادهای دامی در نظر گرفته می شود یکی از عوامل موثر خواهد بود. هزینه مربوط به نگهداری جایگاه و یا هزینه تمام شده نیروی مرغداری نیز از عواملی است که می بایست به طور دقیق بررسی شود. از سوی دیگر نوع نژاد مرغ و خروس و فصول مختلف بر روی هزینه های نهایی تاثیرگذار است. در طی چند سال گذشته شرایط پرورش مرغ و خروس روی هزینه بسیار تاثیر گذار بوده است. برای بررسی قیمت روز مرغ و خروس می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.
شرایطی در نظر گرفته ایم تا برای خرید مرغ و خروس زنده درگیر واسطه نشوید. به این ترتیب می توانید محصول مورد نظر خود با قیمت واقعی و البته مناسب تهیه کنید.
با توجه به تنوع رنگ و نژاد مرغ و خروس زنده این امکان در اختیار شما قرار می گیرد تا طبق نیاز خود سفارش دهید و درب منزل همراه با قصاب سفارش خود را تحویل بگیرید. امکان خرید حضوری نیز وجود دارد تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را نمایید. جهت دریافت آدرس مجموعه با شماره 09192085153 تماس بگیرید.

داشتن سال ها سابقه کار در این زمینه سبب کسب رضایت حداکثری مشتریان شده است. خدمات مطلوب سبب اعتماد دو طرفه بین فروشنده و خریدار شده و این رویکرد به جذب مشتری کمک کرده است.
در ضمن خرید مرغ و خروس زنده عمده با طرح تخفیف همراه است، به این ترتیب کسانی که قصد خرید مرغ و خروس محلی به تعداد بالا دارند می توانند با کارشناسان فروش در میان بگذارند به این ترتیب هزینه ها بسیار کمتر شده و رضایت بیشتری فراهم خواهد شد.

خرید خروس سیاه برای قربانی ( خرید خروس سیاه )

قربانی کردن یکی از قدیمی ترین رسوم در نقاط مختلف ایران است. بسیاری از افراد معتقد هستند این کار یک عمل خیر و برای رفع بلا محسوب می شود. در همین راستا برای عزیزان ساکن شهر تهران خدمات فروش مرغ و خروس سیاه در نظر گرفته شده است تا به راحتی بتوانید خرید داشته باشید و درگیر هزینه های اضافی نشوید.
شاید برای بسیاری از شما پیش امده باشد که در زمان خرید خروس سیاه و مرغ سیاه در تهران با مشکل روبرو شده اید. افرادی که قصد خرید خروس و مرغ زنده عمده یا تکی دارند به دنبال مرکزی هستند که بدون معطلی با تضمین کیفیت در این زمینه خدمات رسانی داشته باشد. از سوی دیگر پیدا کردن خروس سیاه خوب به قیمت مناسب از مواردی است که قطعاً باید بررسی شود. ما شرایطی را در نظر گرفته ایم تا امکان خرید مرغ و خروس محلی برای شما به راحتی فراهم شود. همه روزه مشتریان این امکان را خواهند داشت که با کارشناسان فروش این مرکز ارتباط برقرار نمایند و سفارش خود را ثبت کنند.

مزایای خرید مرغ و خروس محلی

در مجموعه ما پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل سال انجام می شود. به این ترتیب می توانید به راحتی محصول مورد نظر را خریداری کنید و هر سوالی که دارید بپرسید. در صورت عدم رضایت مشتری شرایطی در نظر گرفته شده است تا وجه پرداخت شده بازگشت داده شود. پوست کندن و خرد کردن مرغ و خروس از دیگر خدمات مجموعه ما محسوب می شود. خوشبختانه موجودی خروس سیاه برای قربانی نیز تکمیل است و خرید این محصول نیز به راحتی در اختیار شما قرار می گیرد. خروس سیاه با نژاد نیوجرسی شناخته می شود که به سبک سنتی پرورش داده شده است.

نحوه فروش خروس و مرغ زنده در سایت دام سبز:

کافیست با شماره تلفن هایی که در سایت قرار گرفته (09192085153) تماس بگیرید و تعداد مرغ و خروس مورد نیاز خود را اعلام کنید. به این ترتیب محصول مورد نظر به صورت زنده یا سر بریده و البته پاک شده درب منزل تحویل داده می شود. از سوی دیگر نیازی به پرداخت اینترنتی پول مرغ و خروس نخواهید داشت و می‌توانید پرداخت هزینه درب منزل داشته باشید. در صورتی که سوال یا ابهامی در راستای خرید مرغ و خروس زنده دارید به راحتی می توانید از تیم فروش ما بپرسید تا با خیال راحت ثبت سفارش داشته باشید.

خوشبختانه در مجموعه ما فرایند ارسال به صورت مکانیزه بوده و از امکانات مناسب جهت نگهداری این حیوانات استفاده می شود. از سوی دیگر برای دریافت خدمات ما می توانید به صورت 24 ساعته فعالیت داشته باشید و درخواست خود را ثبت کنید. در مجموعه ما امادگی فروش انواع جوجه های یک روزه و … نیز وجود دارد. استعلام قیمت نیز به صورت تلفنی انجام می شود و مشکلی در این راستا وجود نخواهد داشت.

جمع بندی

در سال‌های اخیر خرید مرغ و خروس محلی به نسبت ماشینی بیشتر دیده می شود. مرغ و خروس زنده از نظر کیفیت تضمین شده هستند این رویکرد سبب می شود تا افراد برای مجالس یا قربانی‌های مختلف به منظور دفع بلا اقدام به خرید این محصولات نمایند. موضوع مهم دیگر که باید بدانید در مورد قیمت این محصولات است که خوشبختانه در مجموعه ما شرایط استعلام قیمت روز مرغ و خروس وجود دارد. شما این امکان را دارید تا محصول مورد نظر را با قیمت مناسب خریداری کنید. نکته مهم دیگر مربوط به نحوه ارسال است. مرغ و خروس زنده در بسته های کاملاً با کیفیت در فصول سرد و گرم سال در تهران عرضه می شوند بدون اینکه مشکلی در حمل و نقل وجود داشته باشد.

در سال های اخیر تعرفه خرید مرغ زنده با کمی تغییر همراه بوده است اما امروزه از سیستم جدیدی برای اعلام کیفیت محصولات مورد نظر استفاده می شود. به این ترتیب می توانید محصول دلخواه خود را در سریع ترین زمان ممکن خریداری و با بسته بندی با کیفیت تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

افرادی که قصد دارند، جدیدترین و آخرین قیمت گوسفند زنده را بدانند، کلیک کنند.

فروش گوسفند و طیور زنده